WAY

Hé, jij daar! Ben jij tussen de 12 en 25 jaar? Dan hoor jij helemaal bij WAY. De jongerenbeweging van Mozaiek. Je mag helemaal komen zoals je bent. Met al je vragen en twijfels. Jij hoort erbij. Bij ons. Bij God. Je bent geliefd. God houdt van je! En wij willen niets liever dan jou helpen God beter te leren kennen. Ontdek hoe een leven met God is.

TO BE, TO BELONG, TO BELOVE(D)

Onze visie is

To be
Je mag er zijn. Met alles wat er in je zit, je verdriet, pijn, verlangens en blijdschap. Je bent welkom zoals je bent. Je bent goed voor God en voor WAY, maar je mag binnen WAY ontdekken hoe je steeds meer tot bloei komt, kan groeien in je geloof met Jezus en meer op Hem mag lijken. Jezus wil jouw gebrokenheid herstellen. Je bent een parel die nog meer mag gaan glanzen.

To belong 
Je hoort erbij met alles wat je hebt en bent. Je bent een onderdeel van WAY en Gods koninkrijk.

To belove(d)
Je bent geliefd. Bovenal door God, maar ook door de WAY Workers, de andere jongeren. En wanneer jij beseft dat je geliefd bent, kan je deze liefde ook weer uitdelen! En daar willen wij jou mee helpen!


YouthNights

12+ & 15+ avonden

Voor de jongeren in de leeftijd van de brugklas t/m 14 jaar & 15 t/m 17 jaar wordt 1x per maand een Youth Night georganiseerd. Dit is een los programma voor de 12+ & 15+ groep. Deze jeugdavonden kenmerken zich door een stuk inhoud, ontmoeting en spellen.

TeensNights

Eens in de zoveel tijd worden er TeenNights georganiseerd. Deze Nights zijn er voor de jongeren van de brugklas t/m 17 jaar. Dit zijn gezellige avonden waarin activiteiten worden georganiseerd.

Houd de agenda of WAY055 Instagram in de gaten voor activiteiten!

    Young Adults

        YA Nights

        Deze groep is er voor jongvolwassenen tussen de 18 en 25 jaar. 1x per maand komt deze groep bij elkaar door een activiteit of een inhoudelijke avond.

        Small Groups

        Elke maand komen groepjes jongvolwassenen samen in een Small group om samen God te zoeken en elkaar te ontmoeten.

        Houd de agenda of WAY055 Instagram in de gaten voor activiteiten!

        WAY+

        WAY+ is er voor alle jongeren die wat extra ondersteuning nodig hebben. Onze WAY+workers kijken samen met de jongeren (en eventueel met ouders) naar wat het meest haalbaar is voor de jongeren zodat zij ook deel kunnen zijn van WAY.

        Youth Pastors

        Hey there! Wij zijn Chesron en Esmee, de Youth Pastors van WAY. Ons verlangen is om jou een supertoffe tijd bij WAY te geven. Daar gaan we dan ook met een boel enthousiasme en liefde voor. Energie, relaxed, soms wat chaotisch maar vooral heel veel fun. Dat zijn woorden die ons omschrijven. En wie ben jij? We kunnen niet wachten om jou binnenkort te ontmoeten!

        WAY Care

        Jij bent geliefd, enorm waardevol en nooit alleen! Dat willen we jou meegeven bij WAY. Maar soms voelt dat niet zo. Dat weten we! Misschien ervaar je wel veel stress, zit je niet goed in je vel of gaat het thuis niet zo lekker. Of misschien voel je je alleen, verlang je naar iemand om mee te praten of heb je vragen over het geloof. Wij willen er graag voor je zijn en naar jouw verhaal luisteren. We care about you! Dus kom met ons in contact en praat erover. Want je bent niet alleen. Echt niet!

        Neem contact op via Way Care via [email protected] of Care 055 via [email protected]

        WAYs to build! Bouw jij mee?

        De visie van We Are Young is: To be, To belong, To be loved. Je mag komen zoals je bent. Bij God, maar ook bij ons als kerk. We willen JOU ontmoeten. Jij bent geliefd! Vanuit dit geloof bouwen we aan WAY. En daar hebben we jou voor nodig. Want de liefde die jij ontvangt, mag je weer uitdelen. We zoeken jou om als jeugdleider te helpen bij onze activiteiten, maar ook om een voorbeeld te zijn voor onze jongeren. In jouw rol dien je de jongeren en help je hen groeien in hun relatie met God.

        WAY landelijk

        Vanuit WAY0318 in Veenendaal worden landelijk ook allerlei toffe activiteiten georganiseerd voor jongeren tussen de 12 en 25 jaar!

        Ben je benieuwd? Check dan snel de site!

        JA JA, ook deze maanden staan weer allerlei toffe events en activiteiten op de planning🕺🏼

We hebben weer Hang Outs, op 12 mei Worship x Prayer, 2 juni Diving Deep voor de Young Adults, en meer!

We zien je morgen bij de Hang Out!! 🚀

Heb jij nog vragen over onze events of activiteiten, laat het weten!👇Misschien heb je het wel eens gehoord: “Door vergeving vind er herstel plaats”. Het klinkt heel mooi en we geloven dat het waar is. Maar hoe dan? Hoe werkt vergeving? En hoe vergeef je nou eigenlijk? Daar gaan wij tijdens Diving Deep over nadenken!

Young Adults, van harte welkom 🫶🏼 
Zondag 07 April. We beginnen om 19.30!Want ik ben samen met Christus gekruisigd. Toch leef ik! Dat komt doordat niet meer mijn eigen ‘ik’ leeft, maar Christus leeft in mij. En zo lang ik nog in dit lichaam leef, leef ik door het geloof in de Zoon van God. Galaten 2:20-21 BB
 
Vandaag is het Pasen! Jezus is opgestaan, wat een feest! Zoals in de vorige post (check deze zeker even) stierf Jezus voor ons uit liefde, Hij kende jouw naam al voordat je bestond. Dus besef dat Jezus aan jou dacht terwijl Hij aan het kruis hing.
 
Leg je leven elke dag in Zijn handen en geef Hem alle ruimte in jou leven. Hij gaat jouw richting, prioriteiten, verlangens, ja jouw hele leven veranderen. Waar jij eerst zelf nog op de eerste plaats stond, komt God nu op de eerste plaats te staan. Jij gaat steeds meer op Jezus lijken, want Hij leeft in jou. Hoe gaaf is dat?❤️‍🔥
 
Als God naar jou kijkt, ziet hij Jezus in jou. Hij ziet jou als heilig, rein, volmaakt en rechtvaardig, omdat Hij Jezus in jou ziet. Dat zegt iets over jouw identiteit, wie jij bent omdat God jou gemaakt heeft. Volgens de Bijbel ben je nu een heilige die af te toe zondigt. Dit alles heeft Jezus door zijn offer voor jou gedaan, omdat Hij van je houdt. Hij wil jou erbij hebben in de eeuwigheid.
 
Vandaag willen meer dan 40 dopelingen (waarvan meer dan de helft jongeren!) begraven worden met Jezus, hun oude leven afleggen, en in een nieuw leven opstaan met Hem, omdat Hij ook is opgestaan uit de dood.